fredag 3 augusti 2007

Långtråkigt..

God middag allesammans!!

Tänkte mest berätta för alla hur tråkigt man kan ha det när man är sjuk..
Man är för trött för att göra något vettigt, orken tryter å man e mest bara allmänt deprimerad (vädret gör inte det hela bättre)

Idag har jag pendlat mellan å sitta vid datan, på trappen och i köket...
Kom tillsist fram till att det var roligast här framför burken..

Då jag inte har speciellt mycket intressant å berätta mer än detta så får det vara nog för nu..
Ska försöka pallra mig ner en trappa för att vika lite tvätt..

Å kanske kan jag plocka fram lite pyssel sen å börja göra min födelsedagsalmenacka som jag planerat att göra.. Jag har ju i alla fall skrivit ut kort som jag ska använda mig av *ler*

Det blir nog en hel del uppdateringar nu kan jag tänka mig, då jag inte har så mycket annat att göra!

Lite bilder åså vore på sin plats...

Kanske lite senare, måste ju dra ut på det lite såklart!!

Kramelikram

Inga kommentarer: