onsdag 22 augusti 2007

Äntligen!!

Dt tog sin tid det här men nu e de äntligen inne alla mina bilder för idag... Och för resten av veckan för imorgon bär det av till vår huvudstad direkt efter jobbet... Ska ju som sagt på namngivning i Nynäshamn på lördag.. På fredag blir det väl å å shoppa lite, gå på grönan å skansen... Bara ta det lungt helt enkelt.. Ska bli helt underbart... Bara jag å du Älskling*ler*

Här kommer nu lite härliga bilder på när vi rev väggen i söndags... Nu e den helt borta, sikken lättnad, bara en vägg å lite till kvar ...
Jag måste bara säga att detär nog bland det roligaste jag har gjort... Såå alla, lyd mitt råd å gå lös på en betongvägg med en slägga nån gång, först då fattar ni vad jag menar haha...
Här börjar älsklingen med väggen!!!

Jag fortsatte..


Å dammigt va de!!

Jättedammigt...


Å här e Lena som kom å bidrog med lite armstyrka
Ser det inte underbart härligt ut *ler*
Sov gott nu..
Kramelikram

Inga kommentarer: