söndag 26 augusti 2007

Hemma igen!!

Nu e vi äntligen hemma igen..
Efter en helt lyckad helg i vår huvudstad...
Vi kom fram i torsdags natt och fredagen från 10-19 spenderade vi på stan ... SHOPPING för hela slanten *hihi* å då menar jag hela slanten... Härligt då men kanske inte efter att räkningarna betalats haha... Ja ja Det ordnar sig alltid... Man lever bara en gång som sagt!!!

Imorgon tänkte jag lägga in alla bilderna vi tog på burken så å kommer det att bli en hel drös även här... Speciellt på mitt lilla kusinbarn som hade namnkalas i lördags. Esme Engla blev hennes namn! Hon e helt underbar.... Sååå söt å snäll å gråter ingenting... En sån unge vill ja med ha *ler*

Vi lämnade storstan igår kväll och va hemma inatt för att förbereda oss på ännu ett kalas idag.. Hampus 6 år, lika trevligt va det å många kort togs det även här, kanske mest på Tess snart två år *hihi* Också helt underbar, i alla fall när blygheten släppt efter så där 1 timma och hon äntligen vågar titta på oss, å prata lite!!!

Nu måste jag krypa ner i sängenför attfortsätta lyssna på ljudboken vi började påpå vägen till stockholm, bara 5 skivor,, SPÄNNANDE...

See you later

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh jag längtar efter att se korten från erat äventyr i stora staden och såklart på små busungarna. Vad roligt att ni hade en bra weekend. Hur ¨många snygga kläder handlade ni? Hur avis kommer jag bli när jag får se dom? Vill också shoppa!
Jag saaaaknar er!! puss och kram hela dan