tisdag 28 augusti 2007

Mera mera...

Japp här kommer några bilder till!!!

Just nu har jag fullt upp då vi precis har börjat riva vårt kök väldigt mycket att ståi helt enkelt så idag blir det bara en kort sammanfattning,...
Jag har 2 beställningskort som måste göras såde kommer väl att visas här, annars kommer det nog handla mest om upprustningen av vårat kök.... Men jag ska försöka hinna med mitt pyssel lite i alla fall.. Ska ju på mässa å så *lycklig*
Så nu blir det en avrundning!!
Här är gudfar Fredrik (Johans bästa vän) och gudmor Julia (min minsta syster)
Härligt kort tycker jag!

Här försöker mor min å charma Esme men denna gången ser hon mer livrädd än lycklig ut *hihi*

Här gick det bättre !!

Titta vilka underbart stora ögon, många karlar kommer antagligen att falla för dem!!

Å här är jag lycklig igen, svårt å vara annat när manär i närheten av detta charmtroll...
Lång lista att göra nu så nu måste jag kila...
Glömde ju säga att jag fått min nya telefon idag... *lycklig igen*
Ericsson W880i Funny Funny

1 kommentar:

Anonym sa...

va det den snyggaste bilden du hittade..