tisdag 14 augusti 2007

Snyltare...

Nu sitter jag på jobbet och tänkte uppdatera lite smått, datorn här går mig för tillfället på nerverna och eftersom tiden är knapp så hinner jag inte riktigt korrigera bilderna som visst hamnade på sniskan =)
Men om du vinklar huvudet lite lätt så kan du se två söta bilder på våran snylater när vi satt å fikade med Carina igår på Almenäs...
Jätte söt tycker jag i alla fall, för mig hade den kunnat få äta hur mycket morotskaka den ville *fniss*


Kolla in kokosflingan i näbben
Värsta paparazzibilden haha..
Ikväll skall det pysslas, började med ett kort igår med lite PP, ska bli kul å se om det blir som min mall i huvudet, kanske inte *haha*
Nu måste jag kila...
Hejsvejs
Nu måste jag kila

1 kommentar:

Anonym sa...

HAR NI KÖPT W880i?? :OOOO ge mig nuuuu