onsdag 22 augusti 2007

Kort!

Hej igen...

Det känns tråkigt att alltid behöva klaga på datorn men igår kom jag inte in på blogger över huvudtaget så därför blev det inga bilder igår..*suck*
Men idag när jag kom hem från jobbet kändes det mer positivt när de tre första gick igenom utan några problem... Men det var tre bara, har massa fler..
Så nu kommer tre bilder på ett kort jag gjorde till en arbetskompis så får vi se om jag kan ladda upp resten efteråt... Hoppas Hoppas
Jag blev lite inspirerad här av Linda Muhren och hennes ståltrådsblommor, så jag gjorde hjärtan *hihi*Men 2 ppflickor lyckades jag knåpa ihop, de ska föreställa Susanne och Nicole, litelikt blev det i alla fall *ler*

Inne i kortet blev det ett kuvert med tags eftersom det skulle stickas ned en biljett någonstans, detta såg jag för längesedan helena göra på ett av sina kort!

Tack förtippsen!


Inga kommentarer: