tisdag 21 augusti 2007

God morgon!

Nu sitter jag är igen, är som sagt väldigt dålig på att uppdatera. *suck*
Jag har pysslat en hel del nu det sista och tiden bara rinner iväg, tyvärr har jag inte kunnat visa mina alster här ifall någon skulle kunna få syn på dem, men ikväll tänkte jag lägga in några bilder..
Bl.a på två beställningskort jag gjort, kanske tre om det sista hinner bli färdigt *ler* och en tavla..
Tavlan kan man säga är min första LO och jag är faktiskt nöjd, det var i alla fall väldigt roligt och jag kommer antagligen att fortsätta med detta, det kliar i fingrarna... och i pysseltarmen..

Nu har jag i o f fått väldigt många beställningar på kort tid , JÄTTEROLIGT men tiden är som sagt knapp, vi får se vad jag hinner knåpa ihop...

Ska i alla fall försöka bli bättre på att ta mig tid och uppdatera här, det måste jag lova mig själv..

För övrigt så började vi i söndags att riva en av betongväggarna som vi har i huset.. Jätteroligt, adrenalinet bara flödade, det var nästan så att jag egentligen hade velat vara rejält förbannad så man kunde känna att man fick avreagera sig lite, men som sagt det gick ju bra ändå...
En slägga var verktyget... Lena och Helena kom förbi en sväng å slog lite, kul kul var det. Detta kommer det också att bli lite bilder på ikväll..

Massor av bilder.... Helkul!

Jag kan ju förvarna att även fast jag nu lovat att bli bättre på att blogga så ska vi åka till Stockholm över helgen to-sö så då kommer det att vara tyst här igen...Men mer om detta senare nu måste jag kila iväg å göra ett ompack, roligt va!! Eller inte..

Solong salong eller vad säger du Tessan *fniss*

1 kommentar:

Christine sa...

Halloj!!
Kulig blogg du har:-)