måndag 30 juli 2007

Nu var det dags igen....

Efter att ha legat på latsidan lite + att datorn som vanligt inte varit min bästa vän så var det ett tag sedan denna sidan blev uppdaterad...
Men efter att datorn igår fick lite omsorg och BRA och NYA virusprogram så hoppas vi att den nu för en gång skull ska fortsätta att fungera ett tag till
TACK KENNETH

Nu blir det då genast desto mer att skriva och berätta om, men jag ska försöka hålla mig kortfattad ( Detta egentligen eftersom vi köpt en ny mixer idag och måste testa å göra lite härliga smothies)

Här kommer lite bilder från våran väldigt trevliga pysselkväll.. Mitt "pysselrum" är stort i vanliga fall tycker jag men med 6 personer inträngda så var det inte så stort längre... Men mysigt hade vi där vi spridit ut oss på golvet..
Här pysslades det för fullt i ett par timmar, även pratades och fikades en hel måste sägas, men underbart trevligt hade vi!!! Det hoppas jag ni andra tyckte med *ler*



Här sitter vi utspridda på golvet då jag tyvärr inte hade stolar till alla,,, jag har dock snott åt mig en av de haha, vilken gästfrihet....


Detta är Nicole, sååå underbart söt.. Hennes mål för kvällen blev att pärla ett halsband å oj så långt det blev...

Hon var oxå väldigt duktig på att äta jordgubbar.. MMM så gott, det är bra att nån äter Hihi


Här kommer en bild på ett kortsom jag påbörjade på pysselkvällen men som jag snabbt fick slänga ihop i lördags förmiddag då kortet akut var tvunget att vara färdigt...


Blev inte helt nöjd precis men som ett enkelt kort duger de ju, kände bara inte att jag riktigtfick till nåt bra. Det är tråkigt att ge bort beställningskort som man inte är nöjd med..

Vi får helt enkelt hoppas på att fantasin återkommer med stormsteg då jag har ett antal beställningskort till som måste göras inom det närmsta....

I fredags så var vi på IKEA med svärmor å svärfar, alltid lika trevligt, denna gången skulle vi bara kolla på kök, för att kunna lägga upp en kalkyl för hur mycket det skulle kosta oss att riva våra väggar och sätta upp ett nytt kök: Men så blev det inte riktigt... Vi kom i alla fall därifrån endast 1300 kr fattigare... Nästa gång ordnar vi köket *ler*

nu har min underbara sambo kommit in igen efter att ha sprungit några intervaller i skogen så nu e de dags för smothie... MUMS

1 kommentar:

Anonym sa...

Det såg ut att vara mysigt på er pysselkväll!

Nicole´s Pappa