lördag 4 augusti 2007

Ute i de fria!!!

Idag har vi varit ute i trädgården nästa hela dagen.. sååå avslappnande!!!
En fågelholk har spikats upp och tre hemska blomland rensats bort...
Nu ska det bli gräsmatta... *ler* Alla rabarberna är puts väck och vi har provat vår nya högtryckstvätt... Vi Sprutade rent vårt bokträd från gråsuggor, spindlar kvistar och en jädra massa löv.. Nu kanske jag oxå vågar sitta i stolen som hänger där... Nedan kommer några härliga trädgårdskort.. Däribland ett kort på mig när jag faktiskt har klättrat upp på stegen i trädet trots min höjdskräck som krypit på de sista åren....
Se och njut:
Här min älskling uppe i trädet


Här i spikartakter

BILDBEVISET

Och här två kort med utsikten uppifrån *ler*


Det är väl kanskeinte jättehögt upp, men en å en halv meter kanske *fniss*

Det är i alla fall underbartmysigt där inne, ska nog komma på nåt mysigt och göra där inne!!

Nu e det pysseldags

Pyss pyss

Inga kommentarer: