måndag 16 juli 2007

Lycklig!

Japp..

Konstigt egentligen, att vara glad en måndag på jobbet.. undra vart det slagit slint den här gången haha..

Jo anledningen är att jag precis fick reda på att jag får tillbaka min dator imorgon.. så snart kan man hem å leka igen *ler* lägga in bilder å lyssna på musik YIPPI..

Helgen har annars varit helt underbar.. skönt å vara hemma !!
I lördags dansade vi på dansmattor å lekte med eye toy, dansmattorna kan jag rekomendera skarpt. Måste ha!! Det är tyvärr så mycket man vill ha, skulle kunna skriva en lista lång till kina om jag hade tid *fniss*
mm Det ska jag börja med imon!! Det är ju lika bra att börja nu så jag verkligen har tänkt över ordentligt vad jag vill ha när jag fyller år, eller hur =)

Jag hade kunnat skriva hur mycket som helst idag eftersom det varit en så trevlig helg men tiden springer iväg å rasten e snart slut.. Från och med imorgon ska det bli ändring å jag ska uppdatera sidan ordentligt!

Pöss

1 kommentar:

Anonym sa...

halluuu.. Äntligen får man se din blogg. Trevligt trevligt!! Ja vi måste köpa dansmattorna. Vi får dela på det så blir det inte så dyrt och sen kan vi ha delad vårdnad. hihi.
kramkram

ps. Idag ska vi på Harry Potter i göteborg *superduperglad*