söndag 22 juli 2007

Äntligen


Så där jag ..
Idag gick det ju bra... efter att pappsen varit här å grejat lite så kunde jag i alla fall lägga in lite bilder *lyckoskutt*
Första bilden är som sagt på mitt pussel som jag lyckades få ihop efter många om och men!!
Och här under kommer kortet...
Jag tror att detta kommer att bli en av mina favvostämplar... Johanna blev glad i alla fall, och det var det viktigaste den här gången!

Mest nöjd är jag somsagt med bakgrunden som jag lyckades knåpa dit på egen hand men nåt som stör mig lite är att jag helst hade velat att min filur skulle vara röd.. Jag har väldans problem med att få fram den färgen med mina akvareller... allt rött som jag lyckas ta i blir tillslut rosa när jag suddat färdigt...

TIPS på detta mottages gärna...


Och Detta är lilla söta Esme, ska bli mysigt och åka ner å hälsa på på namngivningen tycker jag...

Jag sitter just nu och pysslar ihop en liten rolig present till henne som min mamma har beställt, men jag avslöjar inget förän den är färdig.. Då kan jag lägga in en bild på den.. Den som väntar på ngt gott... *ler*

Idag har jag även pysslat ihop en spargris av en gammal pepparkaksburk.. (undrar om det någonsin kommer att fåligga kvar några pengar där..., borde sätta på ett hänglås*fniss*)Det var ett roligt men ganska annorlunda projekt för mig men jag blev tillslut faktiskt ganska nöjd.. Ska försöka lägga in en bild om en stund om datornfortfarande vill vara min vän...

Nu ska jag äta middag, tiden går snabbt när man har roligt!









3 kommentarer:

Anonym sa...

så ni ska också åka upp i augusti? fasen va skoj:D vart ska ni bo??

Anonym sa...

Har du pusslat klart det svåra GRÖNA pusslet! Heja dig. Kan du komma hit och hjälpa oss med vårat pussel. Det ligger på köksbordet och surar och blir aldrig klart.

Anonym sa...

Jag glömde säga att filur kortet är jätte jätte fint! Jag vill låna dina filurer!! Har trånat efter dom såå länge!!