tisdag 24 juli 2007

På jobbet!

Sitter nu här å ugglar framför datorn på jobbet.. lägger in artiklar i burken, så där en 200 st känns det som, kommer att bli fast här resten av dagen.. *pust*

Kunde tyvärr inte uppdatera här igår heller pga den härliga datorn där hemma, men nån dag ska vi nog bli vänner så jag kan lägga in mina bilder...
Igår va en heltrött dag med huvudvärk och illamående omlott, så bara mycket lite pyssel blev gjort... Har massor att göra så det är dags att mina små celler där uppe börjar jobba lite.. Det får väl bli en hel del pyssel idag istället!!

Igår tänkte jag börja mitt nya liv då jag läste på expressen hur man går ner 5 kilo i månaden.. PROMENERA var det.. och det är precis vad jag ska börja med nu... ikväll blir det väl en liten runda, eller rättare sagt måste det bli!!

Igår fick jag även av mina kära kollegor(med ett finare ord, trucknissar annars)*ler* en definition på vem jag egentligen är...

Utåt sett (look a like): Gry Forsell
Och till sättet: Phoebe ., i vänner om ni inte hängde med...
*asgarv*

Det stämmer ju faktiskt..
Jag är väldigt bra på att prata före jag tänker i alla fall, om jag nu tänker över huvud taget, vill säga!!

Slut för nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjena jenniyan!

vet inte vad jag ska skriva här nu men vill mest visa mitt stöd för ditt bloggande...
så det är bara o fortsätta skriva phoebe! själv ska trucknissen snart lämna kontoret o bege sig ut till kartongdjungeln, sitter ju mittemot dig nu...
tjenaa påre

Anonym sa...

haha så klockren!! tjötröv =)