torsdag 19 juli 2007

Förvirrad

Ja det kan man säga att jag är, ofta, men ibland lite mer än vanligt!

För tillfället kan jag för allt i världen inte förstå varför, eller rättare sagt hur jagkan vara så lycklig för att vi äntligen ska få tillbaka våran dator som varit på lagning i 7 veckor,(något som egentligen bara skulle tagit två...max)när den ändå bara krånglar*grrr*

Och jag som då e ett ljushuvud (bildligt talat)när det gäller datorer, har ju då inte den blekaste om vad felet kan vara...

Imon ska vi ringa telia, punkt slut, nu ska det bli ändring på detta!!

Eller så får jag helt enkelt se till å bli datanörd, som om det ens skulle finnas en liten chans till det *asgarv*

Nä nog pratat om våran skitdator...

Över till nåt bra mycket roligare... PYSSEL

Tänkte lägga ut några beställningskort jag gjort på sistone, men tyvärr hade jag bara en bra bild på ett av korten.
Ska se till å skaffa photoshop igen så att jag kan scanna in och redigera lite bilder istället!

Detta kortet gjorde jag till en engelsman på jobbet som skulle skicka det hem till sin syster som fyllde år. Efter att ha gjort lite små justeringar då jag klantigt nog stavade fel på namnet... Så blev slutresultatet så här!!!








Efter magnolias 10års jubileum så blev jag så inspirerad av Petra och hennes sätt att måla med akvareller,så efter det var det dags att testa. Men guud va svårt de va, varför ser det alltid så lätt ut när andra gör saker??

Först kändes det som jag tagit vatten över huvudet men snart kom jag i alla fall på hur man skulle göra.. Så det har jag gjort på detta kortet, blev väl inte helt nöjd men övning ger färdighet, jag behöver en hel del pysseltimmar till för att känna att jag tillhör pysseleliten!!

Långt kvar, men roligt...


Stämpeln har jag lånat av Helena, som har dragit mig in i detta fördärv haha.. Det är jag jätte jätte jätteglad för!!

Sysslar man inte med sånt här så förstår man nog inte hur roligt och rogivande det är...

Helena DU e min idol *ler* såå otroligt duktigt.. blir ju helt avundsjuk... ja vill ja vill me !!


Idag har jag oxå shoppat lite filurer... jättesöta!!!
skulle kunna skriva massor mer men måste skynda, ska ner till konsum å handla mat..


1 kommentar:

Anonym sa...

Det var med värma och omtankte jag drog ner dig i stämpelträsket :)