torsdag 12 juli 2007

??????

Japp, precis så såg jag ut när jag öppnade upp denna bloggen!

Jag som inte kan ett dyft om detta, kan bli väldigt roligt att se hur detta kommer arta sig *ler*

Förhoppningsvis så lär jag mig nåt på kuppen. Min syster kommer antagligen att slå huvudet i väggen många gånger med tanke på att det är hon som kommer få stå ut med mina dumma frågor en tid framöver haha.. å kanske inte bara en tid, en hel evighet(kommer hon tycka i alla fall).

Men det ska bli kul i alla fall..

Sitter på jobbet å skriver nu då vi inte har nån dator hemma för tillfället, men om lite mer än en vecka får vi förhoppningsvis hem den igen och då kan jag lägga upp lite bilder å så leka lite... tills dess får jag nöja mig med att bara skriva av mig..

Skulle jag skriva om allt som rör sig i bollen på mig så hade jag fått sitta här dygnet runt, å lite till för den delen.

Det måste ju vara därför jag pratar så mycket.. äntligen har jag kommit på det, eller *fniss*

Nu e tyvärr min rast slut så då måste jag visst sluta..

Snart e klockan 4 å då ska jag hem å pyssla

ÅÅÅÅÅ vad roligt (armarna upp i luften å böj på benen)

Inga kommentarer: