lördag 21 juli 2007

Datorkrångel...

Det verkar som om det kommer att bli en återkommande rubrik i min blogg..

Har nu försökt i över två timmar att lägga in lite bilder, men förgäves..

Hade först tänkt lägga in en bild på mitt pussel som jag i morses kl 12.39 exakt hade lagt färdigt, ett roligt pussel men med alldeles för många gröna nyanser.. jättejobbigt.
Men tillslut satt den sista på plats och ett glädjetjut hade kunnat flyga ut!!!

Den andra bilden var ett kort som jag kämpat med hela dagen. Ett kort till min älskling med den gitarrspelande filuren, faktiskt ganska nöjd.. speciellt med bakgrunden eftersom jag gjorde den själv *ler* Jag får väl skriva mer om allt när bilderna kommit in.!!

Den tredje bilden hade jag precis varit och snott från syrrans blogg HAHA..
Den var på Esme, mitt eller rättare sagt vårat första kusinbarn..
Otroligt söt, längtar tills vi kan åka å hälsa på..
Jag gillar bäbisar, barn i största allmänhet faktiskt...

Nog för nu..

Eller kanske inte...

Hoppas för allt i världen att datorn vill bli kompis med mig så jag kan lägga upp mina bilder snart..

Snälla snälla snälla

Datorn kommer att förstöra min glada image nån dag för snart börjar jag gråta.... *suck*

Nä nu slutar jag faktiskt *ler*

Inga kommentarer: