onsdag 26 september 2007

Mera...

Lite mer kort av olika slag...
Här kommer först det sista beställningskortet jag gjort, tack för lånet av stämpeln Helena...

Gillar verkligen denna stämpeln JÄTTEMYCKET!!!
Tänkte jag kunde lägga upp en teckning jag gjorde för ett tag sedan... Jag tycker det är jätteroligt att teckna, tycker dock att jag har lite dålig fantasi så jag brukar helt enkelt teckna av saker som kort och omgivningar... Denna teckning blev till en dag när jag var otroligt pysselsugen men helt enkelt inte hade råd att inhandla några dyra pysselsaker.. Då var kolpennorna jag hittade på Göfabtian bra....


Och här kommer några härliga renoveringskort... När vi river golv bland annat *ler*


Det är roligt att förstöra *fniss* fast jag längtar verkligen tills vi är färdiga med rivningen och kan börja bygga å skapa istället.. DAMMFRITT
Såga inomhus brukar man ju inte få göra...

Här blandas det betong och gypsum till väggar och golv....



Pappa in action, här i full gång med att sätta in en regel i väggen..

På lördag kommer fortsättningen.. Idag har rörmokaren vart här och gett oss nya order,får se om han är nöjd när han kommer tillbaka imorgon...

Nu ska vi betala räkningar!!

Kram kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jenny!
jAG är grymt IMPONERAD av hur duktiga
ni tjejer är!!!
sLÄNG ER I VÄGGEN killar!! TJEJPOWER YEAH!!!
Vad bra du är på att rita och fina kort
gör du också! ATTANS Vad duktig du är på mycket!
Hon med snyggaste fötterna på jorden ska vara stolt över sin tjej :)
kRAM Helenas tokiga morsa

Anonym sa...

Vilka kanonfina kort du har gjort! Du är så duktig på att färglägga och få ihop korten på ett fint sätt. Stjärnan du har använt är så fin, vill ha;) Kul med muren som du gjort!
Tror att jag såg dig på mässan i Helsingborg men var inte hundra så jag vågade mig inte fram, dumt kanske.
Kram/Gunilla