torsdag 6 september 2007

Lista!!

Så där ja.. Dags för skribenten att sätta lite fart igen..
Som vanligt har jag massor att skriva..

Det är så mycket som rör runt i huvud nu så allting kommer inte få plats att skriva.. Å andra sidan så tror jag inte alla vill höra allt mitt gnäll.. Snart kommer jag bli känd som gnällspiken Jennie.... Vill Inte!!!!

Tänkte börja med att printa ner en liten lista, Min skade lista helt enkelt... Det är inte alltid så lätt att riva å renovera utan att skada sig så här kommer början på listan, fortsättningen kommer efterhand helt enkelt..

  1. Vänster långfinger- ställde vi diskmaskinen på, kändes väl sådär, Johanna sa att hon aldrig sett mig så skräckslagen förut.
  2. Vänster hand- Fastnade i luckan på diskmaskinen när vi skulle försöka rädda mitt vänstra långfinger...
  3. Höger pekfinger- Har hamnat en gång mellan kofoten och skafferiet i full fart och en gång mellan släggan å betongväggen i full fart Jag ska helt enkelt vara glad att mitt finger sitter kvar...
  4. Höger knä- satte jag ner på enväldigt spetsig och näst intill sylvass betongbit så att ännu ett sår uppstod...
  5. Ögonen- Har inte räknat antalet gånger jag fått skit i de under tiden som vi röjt nu men det känns lika illa varje gång, man borde komma på ett par specialskyddsglasögon som inte blir immiga på¨insidan....

Detta får räcka till en början, vill ju inte tycka allt för synd om mig själv...

Detta får vara nog för stunden men eftersom det finns så mycket mer att skriva så kan det väl hända att det blir ytterligare ett inlägg *ler*

Tjingeling

Inga kommentarer: