tisdag 11 september 2007

Jag önskar mig...

Väldigt mycket saker har jag kommit fram till.. Men idag ska jag bara nämna de tre viktigaste för stunden, ok kanske fyra.. Men först kommer en liten bild på mitt senaste kort, det blir ju som sagt inte såmånga för tillfället tyvärr då renoveringarna (som oxå är otroligt roligt, nästgan hela tiden... *ler*)tar över...

Speciellt nu är det extra jobbigt när det kommit två underbara stämpelpaket från magnolia och hänglar på posten...

GE MIG MER TID!!!!

Detta kortet blev jag sådär nöjd med, antagligen för att jag denna gången använt färger som är nya för mig ,å detär alltid lika svårt att ta in nåt man inte brukar använda...

Men som sagt man kan bara bli bättre....

Tro på mig själv......Ja ibland i alla fall!!

Nu till min lista...

  1. En skärmaskin- Som jag kommit ram till att det är ettmåste måste måste i min pysselverkstad....
  2. Bra bättre saxar- oxå ett måste... Som allt annat *ler, tips nån??
  3. Lim- ett lim man kan lita påhelt enkeltoch som inte kladdar

Fyra-vågar interiktigt skriva ut denna haha : en kameraså klart,som mankan ta bra bilder med skärpa... Denna lär ju dröja som sagt men drömma kan man alltid....

Nu tre minuter till idol så jag rusar..

Sprin spring ni med så ni hinner...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för snäll kommentar i min blogg, glad! Klart att du får länka till mig. Har tittat runt på din blogg och du gör alldeles underbara kort. Fint målade och kul monterade. Du är jätteduktig!! Kommer garanterat att titta in igen.
Ha en härlig dag/Gunilla

Anonym sa...

Vilket superdupersött kort du gjort!! Härligt med den lilla svampklungan =D
TAck för gulliga ord på min blogg!! Blir så glad!! *skutt*
En önskelista?...jah..min kan göras miiiillång!! *suck* ;)

MÅ gott!!
kram Petra