söndag 7 oktober 2007

Jag har gjort min första..

Layout....
Det var jätteroligt... Den blev till i torsdags när vi tog ledigt från allt renoverande...
Jag skulle behöva mer tid, den räcker inte till riktigt.. Först ska man jobba 7-16 och när man kommer hem så fortsätterman att jobba till kvällen... Vart tog pysseltiden vägen???
Det är verkligen jätteroligt att renovera, speciellt nu när man ser att det händer lite, men jag längtar mer än någonsin efter jul, när allt ska vara klart och vi bara kan sätta oss framför kaminen och njuta...

Nu måste jag kila igen, tapetrivning och golvläggning står på schemat...
Ha en underbar söndag alla!!!

2 kommentarer:

Lena sa...

Jätte fin gumman!

Gå och renovera med dig nu!! :)

Anonym sa...

Jättefin LO. Visst var det roligt?!!

Du har blivit tagen. Kika in i min blogg för mer info.

kramkram