tisdag 25 september 2007

Kort kort kort....

Äntligen lyckas jag, ännu en gång blir jag lika lycklig när mina bilder tas emot....
Här kommer det senaste kortet jag gjort och några till.. Har precis haft två dagar semester och då blev detta sista till *ler*
Man kan kanske inte säga att jag haft semester med tanke på att vi renoverar för fullt här hemma, igår var elektrikern här, idag var både elektrikern och sotarn här och imorgon kommer rörmokaren *ler*. När jag skrev det här kändes det som att vi inte gör någonting själva men det stämmer ju inte precis... Det vet i alla fall ni som känner oss...
Kanske om tiden räcker till kanske det dyker upp några härliga renoveringsbilder och kanske ännu ett kort ...


Här på detta kortet har jag blivit helt kär i rosetten som jag nu sett på olika ställen,, tack för tipset, gillar den verkligen....


Detta kortet var jag oxå helt lycklig när jag gjorde det.. Detta på grund av att jag inhandlade en QK på mässan i gbg och fick använda den för första gången.. ..Mässor e roligt *ler* Och dyrt om man inte aktar sig!!!

Här fick jag en så bra ide från när Johanna fyllde år och fick ett hemmagjort, laminerat "kort" av Helena så då gjorde jag så här till rasmus när han fyllde år och hängde i ett snöre så blev det ett halsband.. Även Hampus fick en när han fyllde 6 år och detta var uppskattat, inte roligt med kort när man är mindre...

I eftermiddags kom även Lena förbi och hjälpte oss renovera, hon la en hel del kabel kan man säga.. *fniss*

Efter det så åkte vi å handla lite mer 2 tum 4 och sedan till Lena och Helena för att äta riktig mat.... Tack Tack Tack, det var det bästa på länge... Saknar köket lite kan man säga.. *suck* Men 1a december ska det va klart... Det är mitt mål.. Då vill jag sitta framför kaminen å mysa och äta en härlig middag tillagad i vårt splitter nya kök..

Längtar

1 kommentar:

Karin sa...

Kikade in här och tittade på alla fina kort du gjort! Mysiga katter ni har.