onsdag 23 april 2008

Vår !!!!

Ja äntligen är våren här, det betyder att allt trädgårdsarbete börjar... Är det inte underbart...
Här först ett beställningskort som jag blev rätt missnöjd med, fick slängt ihop det i all hast då jag fick väldigt kort tid på mig, använde lite "rester" från gamla kort jag gjort...

Här har jag testat mina nya älskade pennor igen, känner inte riktigt att jag har kläm på det ännu, det blev i alla fall min egna tolkning på tingeling *ler*
Övning ger färdighet!!!

Å så lite vår bilder såklart, kanske inteför alla men för mig just nu är detta vår!!! När vi köpte huset för ca 1 år sedan var det första pappa sa: Ja då vet ni vad ni ska göra nästa vår å sommar.. Tak å fönster måste skrapas!!!

Så det har vi nu börjat med, det kommer att ta många soltimmar *ler* 1 1/2 fönster var vad vi hann med i söndags när solen stekte på oss på verandan....


Hoppas dessa vårtankar får mig att friskna till lite snabbare, har en förfärlig snuva och hemsk huvudvärk som nu suttit i i tre dagar...

Det gör ju ingentingom den blåser bort tillsammans med alla löv som virvlarunt på tomten *ler*

Ha en underbar vårdag alla!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

VIlket läckert kort du gjort!!! Jag tycker att du absolut inte ska vara missnöjd! De är hur fint som helst!! =D
Å vilken fin tingeling! Tycker att du fått till färgläggningen perfekt!
men jag förstår va du menar..själv lyckades jag inte alls få till det med promakers! SÅ jag fortsätter med mina akvareller..
Kramisar å tack för supersöta ord inne hos mej!! *glad*
//Petra

Gunilla/Nilla sa...

Tycker att kortet är kanonfint! Förstår inte varför du inte känner dig nöjd. Har precis fått den stämpeln i min låda. Tycker hon är så söt med sin tårta.
Förstår att ni har mycket att göra med huset. Men så fint det kommer att blir.
Krya på dig kram och ha en skön söndag
/Gunilla