måndag 14 april 2008

God Kväll!!

Här kommer ytterligare 2kort jag gjort nu i helgen, ännu ett grattis lilla mamma, lite lätt omgjort och ett tillJohannas pappa som fyller 60 på söndag!!
På båda korten har jag användt mina nya pennor, jag älskar de verkligen och snart är detdags att lägga en ny beställning på ca 24 till =)
Varför 24 just ? Jo för det är vad jag har samlat ihop i pysselpengarför tillfället =)
Nu måste jag bara ligga i så jag får råd med resten!!!




Måsteju bara berätta det sötaste: För en stund sedan skulle vi gå ut på en kvällspromenad, då står våran granne benjamin ute, så frågar han;
- Vad ska ni göra?
- vi ska ut å gå...
- MEN vad ska ni verkligen göra?

Igår så ställde han sig utaför dörren i våran källare och försökte locka på våra katter, Johanna kikade på honom genom springan på dörrren å då stog han å pussade å viskade mot katterna samtidigt som han försökte vinka dit de... Så söt kille *ler*

Hade tänkt skriva lite om Engla med, som råkat ut för seriemördaren, men allting gör mig så arg att jag inte kan koncentrera mig, nu ska jag istället gåoch tända ettljus i fönstret,just för Engla, jag hoppas ni aandra gör detta med!!!

Sov gott

1 kommentar:

Gunilla/Nilla sa...

Hallo där tjejen!
Vilka läckra kort du har skapat,igen!! Verkligen urtjusigt färglagt. Nu vet jag inte riktigt vad det är för pennor du använder. Själv skulle jag vilja ha sådana som man målar och skuggar med lösningsmedel. Är det sådana du använder eller?
Ha en skön dag
Kram/Gunilla