måndag 28 april 2008

{ Fantasin flödar }

Så då var det dags att lägga ut 2 kort till, mamma har lovat att pappa inte är inne å kikar på min blogg så då lägger jag faktiskt ut hans kort här, nu hoppas jag verkligen att han inte får en fläng å råkar trycka på fel knapp där hemma *ler*
Anledningen till bilen på är att just denna bilen är det han önskat sig, och tjatat om nu i ett år, och jag har lovat att han skulle få en, så han kunde bjuda mig på utlandsemester sen... NU när han blivit 50 å allt *ler*
Jag höll mitt ord, undrar om han håller sitt *ler*
Vad tror du mamsen *haha*



Sen har jag också hunnit göra mitt förstamorsdag kort för i år, mina pro markersgör att det helt plötsligt inte stämplas så mycket här hemma för tillfället, nu är det istället fantasin som får flöda och kreativiteten så klart, tycker faktiskt detta var en bra start på mitt kreativa år 2008!!



Nu ska jag nog kila iväg för att måla lite fler blommor *ler*

Kramelikram

4 kommentarer:

Gunilla/Nilla sa...

Här sputar det ut nya och alldeles underbart läckra alster.
Såg dom på Scrappiz och blev helt mållös.
Morsdagskortet är sanslöst LÄCKERT. Du skulle rita stämplar för sjutton. Jag hade köpt dom blommorna OCH texten, LOVE IT!
Ha en trevlig valborg
kram/Gunilla

Anonym sa...

underbart läckert morsdagskort!!! *me like*

Ha en skön dag!
*kram*

Anonym sa...

helt underbart morsdagskort,
vad glad din mamma måste ha blitt
du är fantastisk på att rita
kram tuula

Anonym sa...

Hej Jennie!
Beundrade din morsdagskort,å tänkte skriva en kommentar,
OPS! Har tydligen vart här tidigare
och fastnat för samma kort:)
Där ser du helt fantastiskt kort som man inte tröttnar på.
Kram Tuula