söndag 6 april 2008

Kors i taket !!

Jag har lyckats göra ytterligare en Lo... Detta är nummer 2 i min samling *ler*
Jag tycker verkligen att det är jätteroligt att göra dessa men jag är alldeles fördålig på att framkalla kort...
Denna layouten är annars hämtad från en skiss på scrappiz...


Här kommer oxå en härlig bild på vårt nya fredags å lördagsgodis.... Ser det inte mumsigt ut!!!
Om jag inte har berättat det så går vi för tillfället på " avgiftning" (kan man väl kanske säga) här hemma... Vi kör 8 veckor Anna Skipper... Så vårasmå hustomtarför tillfället är Anna Skipperå Paulo Roberto, ät som anna, träna somPaulo...
Faktiskt så fungerar det väldigt bra, det var länge sedan jag kände mig såhär bra... På alla sätt!!
Fast visst saknar man ibland nåt sött, men ändå är det inte å farligt som jag trodde ...

Istället blir det som här en härlig fruktsallad, nötter av olika slag, eller kanske en riskaka...

Men om 6,5 veckor när det här är över, ska jag nog ändå rusa till affären å köpa mig en Tip Top, eller kanske en Lakrispuck.... Det ska bli spännande att se vad man är sugen på då!!!

Nu ropar pysselskåpet på mig... Har flera beställningskort som måste bli klara...

Adjö


Inga kommentarer: