måndag 24 oktober 2011

Sitter och myser framför brasan...

Efter en tidig morgon som startade med en rejäl huvudvärk så har jag nu lämnat stora killen på dagis och lagt lillkillen för att sova nere i källaren, medan jag självbänkat mig i soffan framför en nytänd brasa... Underbart! Ibland kan det faktiskt vara rättså skönt att bara slöa lite, även fast det bara snurrar i huvudet av ideer och saker som borde göras.. Hade tänkt att jag skulle lagt upp lite bilder från namnkalaset idag men det får visst vänta lite eftersom jag inte tog en enda bild... suck, tur att jag har både systeryster och helena som gick runt med varsin kamera, ska se vad de lyckades få med =) Hann inte ens ta kort på fadderkorten jag gjort... så de bilderna kommer oxå att läggas upp lite senare! Annars gick kalaset rättså smärtfritt fakiskt, med så mycket folk så hinner man ju knappt tänka =) E fick massor av fina saker, tavlor äppleträd, smucken serviser, pengar och mycket mer! Tack alla som kom och gjorde hans dag så lyckad! Nu ska jag nog bara ställa ifrån mig datan, fylla på muggen med kaffe och njuta i 5 minuter till innan dagens sysslor skall göras! Peace

Inga kommentarer: