måndag 31 oktober 2011

Fullt upp!

Dagarna springer iväg här på tummarpsvägen, känns som man inte hinner med någonting... Men det beror väl iof på vad man menar... sitta i telefon verkar vara min specialitet nu för tiden... Och då inte trevliga samtal tyvärr... Bara massor som skall fixas hela tiden. I torsdags hade jag sett fram emot att ha en lugn och skön dag hemma medan T var på dagis, skulle färdigställa lite saker inför helgens alla kalas som stod på schemat, men nä då går nån J-a idiot och repar våran bil på Maxi... Finns det inga ärliga människor längre som står för vad de gör... Så hela to gick åt att åka runt och fixa med bilen.. Tacka mamma som stod för allt ringande till folksam och polis mm... Men inte nog med detta, sen går jag och drar till ryggen IGEN, är ju helt j-a handikappad, trött på ryggar för stunden, kanske borda byta ut den... går det- isf önskar jag mig en ny i julklapp.... Kanske ska sluta gnälla och skriva om nåt roligare =) Både fredag och lördag bestod av kalas för vår del, J kunde tyvärr inte följa med på lördagen då hon var tvungen och jobba men förhoppningsvis fick hon iaf en lugn stund innan vi kom hem=) Har oxå presic skickat iväg en beställning på en julklapp till oss själva- så jag är väl lite på bättre humör för stunden iaf. Nu hade jag tänkt mig att sätta mig i soffan och läsa lite och bara ta det lungt i hopp om att E ska sova en liten stund till....

Inga kommentarer: