onsdag 19 oktober 2011

God morgon!

Kanske jag redan hade kunnat skriva för 1 timme sedan =) Ja en tidig morgon blev det idag på Tummarpsvägen... Men jag har det desto lugnare nu, lillkillen somnade om i sängen och T har bänkat sig i puffen i sitt rum framför Cars, så det betyder att jag så fort kaffet kokat klart kan sätta mig i soffan och intaga min frukost i lugn och ro. Underbart! För stunden har vi rättså mycket att stå i här hemma, känner mig lite lätt stressad och det gör ju inte precis saken bättre, ju mer stressad jag känner mig ju mindre får jag gjort känns det som. Det står namnkalas för E på schemat för helgen och denna gången är vi visst inte riktigt lika förberedda som sist för T, men det ordnar sig väl alltid. J jobbar sent även idag så vi får väl ta tag i det sista under morgondagen... Undra om det finns fördelar med att va ute i sista stund =) Idag väntar vi oxå på att röris ev ska komma, hoppas innerligt han hör av sig snart och säger om det blir idag eller imorgon så att vi kan planera förmiddagen... Men nu kaffe för att lugna sinnet! Och här kommer för första ggn på bloggen en bild på mina små troll!

Inga kommentarer: