tisdag 18 november 2008

Jag lever...

Är helt enkelt bara inte inne på internetallt för mycket, har helt enkelt inte tid!!! ellr ork!!
Så nu ska jag sluta lova att bli bättre.. Jag tar helt enkelt dagen som den kommer..

2 nya, elr kanske gamla kort kan man säga, det var ett tag sedan de gjordes.. Har en hel drös med korttill men tyvärr är det ju svart utenär man åker till jobbet och när man kommer hem från jobbet, ska se om jag kan få till nåt bra ljus här hemma att fota i...



Detta blev mitt första julkort, som jag faktiskt gjorde till en skisstävling på stämpelgården tror jag att det var, men när jag gjort det å skulle skicka in det så gick jag in för att kika vart jag skulle skicka det så såg jag tii min förtret att det skulle vara höstmotiv.. ja ja nästa gång kanske jag läser lite nogrannare haha...



Tjillevippen som Nils karlsson pyssling skulle sagt!

Inga kommentarer: