tisdag 18 november 2008

Bra besked!!!

Fick idag brev från försäkringskassan, (ett av miljoner)
Min havandesakapsansökan gick igenom, det betyder att jag har exakt 23 arbetsdagar kvar...
Ska bli så skönt att bara få vara hemma och ta hand om sig själv, å magen *hihi* å slippa lyfta alla dessa j-a tunga kartonger å böckerå allt vaddet nu är man lyfter på jobbet... Ska bli skönt å bara vara och slippa känna att agen bara är i vägen när man igentligen bara är glad för att den finns!!!!

Har idag oxå varit på första föräldrakursen =) Förlossning å smärtlindring =/ Haha
Det var i alla fall intressant, man kan säga att lika mycket som jag fasar för den 18 februari + - lika mycket längtar man ju änddå dit , i alla fall tills den är över =)

Nu ska jag nog gå och fylla i resten av alla papper från försäkringskassan så att jag kan lägga det bakom mig, i alla fall för stunden, tills nästa bibba kommer..

På återseende!!
Puss å kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad roligt att ni också ska ha barn! GRATTIS!! Då blir vi mammor nästan samtidigt... :)

Kram Maggan