tisdag 16 september 2008

Så var det dags!!!

Känns nästan som att komma ut en gång till *fniss*

OK, nu släpper jag bomben!!!!!

VI SKA BLI MAMMOR!!!

Detta är anledningen till att jag varit den sämsta bloggerskan haha
Har typ mått illa av det mesta den första tiden, typ som att scrolla på datorn *ler*
Annars har jag nog varit rättså lyckligt lottad och mått ganska bra, det har bara varit de här små sakerna som fått mig ur balans *asgarv*
Mer får ni säkert höra om i framtiden..




Nu kommer här i alla fall våra bilder från ultraljudet vi var på igår!!
Är det inte helt fantastiskt!
Hur man kan göra såhär....









Om man tittar noga så ser man att "den" hela tiden suger på tummen *haha*

Mer nyheter en annan dag, tror jag

Tjingeling

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åh grattis på er båda! jag menar till er 3!!!

Anonym sa...

ÅH!!! Grattis!!! Hoppas du kommer att börja må bättre, för mig gav det sig efter 4 månader. Ännu en gång GRATTIS till det lilla underverket! /Elin

Anonym sa...

Så roligt!!! Stort GRATTIS! :D

Anonym sa...

Hej hej!

Läste den roliga nyheten på Helenas blogg och ville bara säga: Stort grattis till er!!!

Hoppas du mår toppen snart!

/Ida

Gunilla/Nilla sa...

Vilken härlig nyhet.
Stort GRATTIS till Er allihop!

Kram/Gunilla

Laila sa...

Ett jätte grattis till er! :-D
Vilken upplevelse. När är det time?

Leia sa...

Gtrattis och kramar i massor till hela familjen! Från Linda, Leia och nya vilddjuret Saga...(som kommer till Borås om ett par veckor på uppfostringskollo...ha ha)

Anonym sa...

herrejisses va skoj!!
STORT GRATTIS!!!!! =D
MÅ gott å ta riktigt hand om dej nu!
stora kramen
Petra

Anonym sa...

Grattis vad roligt ,återkommer för att få kort o babyuppdateringar .
Stämpelbodens DT var här å spanade!
Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...
http://stampelbodens.blogg.se/