måndag 15 september 2008

Så var det dags!!

Äntligen har min kreativitet kommit tillbaka, och det med storm!!

Därför tänkte jag visa upp 4 nya kort för er som fortfarande kikar in trots min heeemskt dåliga uppdatering!!!

Men som sagt det finns en anledning och för er som är nyfikna kanske den dyker upp ikväll eller kanske imorgon, vi får se!!!

Den som väntar på nåt gott...

Men nu till mina kort!!!































Hoppas ni haft överseende men nu hoppas jag det ska bli fart här igen!!

Ha tålamod så ses vi snart igen!!!!

Kramar

2 kommentarer:

Gunilla/Nilla sa...

Jag har suttit här och väntat, väntat och väntat;=D!! och så plöstligt händer det. Låter nästan som en disneysaga eller lottovinst, haha!!
Äntligen är du tillbaka och gör mig sååå nyfiken.

Håller tillgodo med dina fina kort sälänge. Vilka fräcka stämplar, vill ha, fisken och gubben. Vilket märke är det? Gillar dina färgkombinationer massor.

Ha det gott så ses vi igen.
kram/Gunilla

(Favvis)Maria sa...

Vilka fina kort du har gjort! Ha en bra dag!