söndag 1 april 2012

Härliga söndagsmorgon

Sitter här i soffan och myser med mina två grabbar... Under varsin filt med full fokus på morgonens bolibompa :) J ligger kvar i sängen å drar sig, idag är hon värd det kanjag tycka, hon fick slita igår i gillestugan med bilningen medans jag och barnen var på Leos Leksand med mostrar, morbror och mormor, ungarna var i extas så det kanske måste göras om. Kul att kusinerna har så kul ihop nu tycker jag, kan bli spännande att se deras framfart i Turkiet i september:)
Hoppas nu att minusgraderna ska försvinna så att vi kanske får nåt gjort ute idag, min rygg pajade för övrigt i fredags men lite kanske man jan pyssla iaf, hoppas på att kunna flytta över och plantera om jordgubbarna), i år blir det två land ist för ett, Underbart!
Nu tror jag det vankas frukost!

Inga kommentarer: