onsdag 14 december 2011

Hej!

Idag jobbar J till 20.00 och även så imorgon kan jag tro så här hemma är det full rulle med att planera dagscheman.. idag blir det handling av ljusslinga till granen och mat, sen får vi se vad som händer, kanske helt enkelt bara blir en slappardag... Tror jag dock kan ha lite svårt för detta, finns ju alltid nåt som skall göras, vi får väl se vad barnen tillåter=) Just för stunden har jag det rätt gött, Teus ligger med benen i kors å armarna bakom huvudet i puffen i sitt rum å kikar på film medan elton sitter strax bakom och leker =)

Å Maggan snart kommer bilden på pepparkakshuset upp=) Det blev dock ingen bil men iaf ett hus=) Kanske inte blev helt nöjd men så är det väl, den dagen barnen blivit lite större kanske man får en stunds lugn och ro i byggandet, då blir det finlir.. Men nu ett par år frammåt får det helt enkelt bli som det blir=)

Nu längtar jag tills granen ska flytta in!

4 kommentarer:

Maggan sa...

Bild bild bild! ;) Det skulle vara väldigt kul att komma upp och hälsa på snart. Skulle det funka nångång i mellandagarna? Kram

Jennie sa...

Ja det skulle nog funka.. vi måste ju komma hem till er snart med, är jättenyfiken på hur ni fått det =) Vet inte riktigt vad som händer i mellandagna ännu men Johanna ska vara ledig iaf... hur ser det ut för er? Kram

Magg sa...

Marie jobbar 27-28 så jag tänkte försöka hitta på nåt med barnen då, tex komma till borås. :) Annars är vi nog hemma en del. Kolla ni när ni kan så synkar vi ihop oss. Skulle ju vara kul om det gick att få ihop några till av boråsarna om vi ändå kommer upp, typ limpan och så kanske?! Var så längesen jag träffade nån av er. :) Men ni är välkomna hit också såklart!

Jennie sa...

Om du vill får ni gärna komma hit nån av dessa dagar=) Jag har pratat med Hanna och Linn och de kommer oxå jättegärna =) Bestäm du när du vill och kan.. Kul!