onsdag 24 mars 2010

Full rulle!

TYVÄRR så har hans fina mössa han fick blivit stulen, så det är väl bara att köpa en ny... Iblad förstår jag inte hur snåla människor får bli!

Oj blev visst ett randigt inlägg haha, men idag finns ingen tid att korrigera...
Om 10 min har första brödet jäst klart å då i i ugn med det 35 min, har testat ett nytt glutenfritt bröd så det ska bli intressant att se hur detta kommer smaka =/ säkert jättegott!
Innan dess har jag oxå hunnit baka en kaka som snart har svalnat så att glacyr å kokos kan läggas på... kan ni gissa vad det blir för kaka haha inte så svårt kanske!

Sen får vi väl se om vi hinner en snabbis till rångedala så teus hinner säga hej till sina kompisar i mammagruppen denna veckan... hmm fullt upp visst, för sen är det bara att åka hem å packa väskan för babysim å fleecejacke inköp....

Å sist men inte minst så skall 2 limpor till bakas under kvällen... *pust*
Men detta gör väl förhoppningsvis att folk blir extra nöjda imorgon... eller?

Tjipp å hej!

2 kommentarer:

jenny sa...

Vilken sötnos du har:-) Synd på mössan...att det ska vara så svårt att hålla reda på vad som är ditt & mitt:-(

Svar: tack så mycket:-)

Magdalena sa...

Så snygga kläder!! Kram