måndag 28 september 2009

Städa städa städa...

Ja det är verkligen det ända jag hinner med känns det som... suck, antagligen för att det är på hemmaplan å Teus kan "hjälpa" till =) Igår blev det ett stor röj i källaren.. Mest för att vi ska få besök av en kvinna från familjehem på onsdag... Skönt å slippa va tvungen att göra allt på en dag! Men snart hoppas jag verkligen att adoptionen är klar så vi kan få leva som en riktig familj utan all denna j-a byråkrati....

Nu smiter jag in med ett kort =) Här jag å Teus när han smakar på äpple för första gången =) Mumma...

Den där härliga att göra listan är inte heller avklarad precis, men övre delen kanske =) borde väl lägga till några punkter till som att:
  1. Ringa ang. dagisplats
  2. Åka till bibblan
  3. Lite Shopping
  4. A-sås kanske
Å massa massa mer =)
Nu sk jag nog ta å ringa mor min ifall hon e vaken =)
Tjingeling pling

Inga kommentarer: