måndag 21 september 2009

Full rulle!

dygnet runt haha som tur är så har Teus lärt sig att sitta och kan roa sig själv en stund emellanåt =) Idag är jag förbaskat trött efter att våran underbara Pysen först 4.30 tog in en jättesöt mus och släppte lös den i vårt sovrum så att jag fick gå på musjakt haha och sen 1,5 timme senare kom hon in med en livs levande fågel (jag såg lite suddigt för stunden men det var en mkt fin fågel i sina bästa dagar med rött bröst, dock inte en domherre =)) försökte jaga ut pysen förgäves med flugsmällan so var det enda långa som jag hittade då hon tillslut sprang under bordet i vardagsrummet.... efter många om och men sprang hon sen vidare ner i källaren där jag inte vågat sätta min fot ännu, vi får väl se vad vi hittar! Underbart duktig katt vi har känner jag ibland!
Annars bjuder dagen på en hel del, listan är lång...
  1. Hälsa på Lena
  2. Köpa present till lillsyrran
  3. Husvisning med Marie å Lisa
  4. Träning
sen borde jag ju även:

  1. Städa
  2. ringa bygghemma
  3. ringa banken
  4. måla fönster
och ja allt det där nödvändiga...
Det blir tufft att hinna med allt haha får se om jag lyckas med en punkt i alla fall =)

Nu en kopp kaffe till så får vi se om jag hinner sätta mig ner 5 minuter innan prinsen vaknar =)

Tjingeling

1 kommentar:

JULIA sa...

hoppas att du prioriterade punkt två på lista ett ;) KRAM