söndag 16 mars 2008

Städdags...

Ja nu har jag städat i min "lilla" sminkväska *ler..
Det var verkligen på tiden...
Jag har ett sminkjobb nu den 29:e så jag kände att det var dags för att sortera och städa lite i väskan, som används alldeles för lite...
Kanske ska börja söka extraknäck här.. *ler*

Nån som vill bli sminkad kanske?????

Så här blev i alla fall resultatet...

Först alla skuggor,lite penslar å puder å så...

Sen underlag, ögon och läppar i varsina fack... Det blev sen 4 små till neccesärer med annat smått å gott som inte riktigt fick plats *haha*

Å här resten av mina penslar, nytvättade och redo att användas....

Nu är det dags för mina stämplar att få sig en genomkörare, här skall sorteras å lamineras för att bli ett snyggt ochenkelt pärmsystem i min nya lilla pysselvrå....

Hej så länge!!!!

Inga kommentarer: