söndag 30 mars 2008

Så fantastiskt roligt..

Har det varit å pyssla idag...

Detta kan bero på att vi var på mässa igår *ler*
Och där lurade Helena mig att köpa promarker pennor!!! Som sedan Karin visade hur man använde.. STORT TACK TILL ER BÅDA!!!
Detta var nog det bästa som kunde hända, tänk att ett par pennor var allt som behövdes..
2 kort har jag i vilket fall hunnit med idag å jag älskar verkligen mina nya pennor, allt får sånt liv.. Å jag älskar all färg, så mycketpigment!!! Behöver väl öva en del på tekniken men snart sitter välden med hoppas jag, Man kan ju bara bli bättre *ler*

Min önskelista blev i alla fall väldigt lång nu... 13 pennor köpte jag, alltså blir min lista (92-13 ) 79 rader längre... *haha*

Beställningskort 1

Beställningskort 2

Ha det underbart där ute....

Puss å kram

3 kommentarer:

KarinSN sa...

Ja, visst är de härliga! Och så snyggt det blev! Köpte med mig fem pennor till för jag får själv inte nog...

Anonym sa...

VAD FINA KORT DU HAR GJORT, JENNY
GILLAR VÄLDIGT MYCKET NR 2, HAR DU
RITAT ALLT SJÄLV?????!!!!!
HA DET BRA/ TUULA

Anonym sa...

oops!
sorry, namnet blev lite fel!!!!!
:0 :}
KRAM TUULA