lördag 9 februari 2008

Ja vad säger man....

Lycklig igen!!!

Denna gången var det far min som ryckte ut..
lånade hem våran dator en vecka å vad hände....
NU FUNGERAR DEN *HAHA*

Tänkte då denna gången börja med att lägga ut en bild på ett kort jag gjorde till en man som förlorade sin fru för ett litet tag sedan... *sorgligt*
Det var inte det lättaste..
Det känns verkligen att jag inte hunnit pyssla på länge, känns som jag tappat stinget kan man säga, å som om man nästan glömt hur man gör *suck*
JA ja så här blev det iallafall..
Tätt följt kommer här några underbara bilder på hur vintern äntligen kom till dalsjöfors.. *lycklig*
Denna gången låg det faktiskt kvar nästan en vecka, underbart, men som jag fick skotta!!!



Detta var bara första omgången, sen kom nästan lika mycket till =)

Å så här går det om man inte är klok nog att köpa några nya vinterskor innan snön kommer *asgarv*, nu harjag i alla fall fått ett par nya att använda nästa år!!! TACK

Nu ska jag gå å kika til bulldegen, om den jäst färdigt vill säga =) Skabligottmed nygräddade bullar till första melodifestivaltävlingen ...

Ha det underbart.. för det ska jag *ler*

Inga kommentarer: