söndag 10 februari 2008

... Finbesök ...

Kolla vilket charmtroll !!!
En hel del spring i benen kan man i ala fall säga, inte för att han kan gå själv än men sitta still är i alla fall inte roligt... *ler*

Se och njut...




Ja som sagt, idag kom Mikael , Zion å Jocke på besök...
Jätteroligt, det var verkligen länge sedan sist... Jag har verkligen saknat er massor!!!!
Men nu e det bestämt attdet ska bli skärpning.. Riktigt så långt är det ju inte mellan Dalsjöfors å Alingsås precis...
Det blev i alla fall mer eller mindre bestämt att vi ska kika på winnerbäck i lysekil tillsamans...

Helena å Lena: Ni vill väl också följa med hoppas jag!!!


Jag längtar redan..

I år har jag gett mig den på att jag ska bli bättre på att träffa alla mina vänner, å jag hoppas verkligen att det blir så...
Förra året hann jag ju inte precis, då renoverade vi ju i stort sett från dag ett (1 April) då vi köpte huset, å fram till december.. Iof har vi ju lite kvar, å har manhus har man ju alltid att göra har vi märkt *ler* Men på gott å ont...
Jag är i alla fall världens lyckligaste, detta är det bästa jag/vi gjort i mitt liv!!!!!

Nu skall vi ut å gå.. Å bränna lite *haha* inte för att det känns som att nåt fläsk försvinner, men ja ja.. Jag känner väl mig bättre i alla fall, sen om det försvinner nåt kilo gör ju inget, ingen hade varit gladare än jag....
Pöss på er





Inga kommentarer: