fredag 30 november 2007

Äntligen!!!

Undra hur många gånger jag startat mitt blogginlägg på detta viset *ler*
Ja ja nu var det i alla fall dags igen.. efter veckor utan internet skuttar jag runt av lycka.. *skutteliskutt*
Idagtänkte jag mest bara lägga ut två kort jag gjort på sistone för snart börjar idol å då är det dags att bänka sig framför tv;n ..
Här kommer de
Det översta är ett grattiskort till mi faster Agneta som fyller 50 år i helgen (detär vad som står på tagsen) Och det understa är ett kort som jag gjorde till en arbetskollega å vän till hennes30 årsfest i helgen som var ... Som för övrigt blev en väldigt lyckad tillställning , en sån 30 årsfest vill jag med ha *ler* Kanke ska hyra in Cecilias pappa Benny så han kan spela å sjunga för osss med...
Badkaret som jag knåpat ihop på insidan hade ju som sagt en liten baktanke.. Hon fick ett presentkort på spa i present av oss... Sen fick hon å andra sidan , jag tror det var 3 till.. haha


Kram kram på er som fortfarande kikar in trots min dåliga uppdatering...
//Jennie

1 kommentar:

Gunilla/Nilla sa...

Här har det hänt en del sen jag var här sist!
Vilka underbara kort du har skapat.
Blev speciellt förtjust i det översta. Sååå härliga färger och fint komponerat.
Hoppas allt är bra med dig?
Ha en mysig andra advent.
Kram/Gunilla