torsdag 15 november 2007

Dåligt samvete..

får jag när jag inte uppdaterat på så här länge...

Jag låter antagligen likadant varje gång jag skriver...
Men nu är renoveringen nästan klar... Igår fick vi våran kamin så nu väntar vi bara på att det ska installeras och när det är klart så ska murstocken prydas med dekorsten.. YIPPI
Sen efter det är det bara det tråkigaste kvar.. Golvlisterna...
Men min deadline kommer att hållas, den var satt till 1 dec och om inte mer problem uppstår så kommer det inte att vara några problem... *lycklig*
Vår dator krånglar lite men så fort den är lagad så tänkte jag uppdatera med lite bilder.. *ler*
endelrenovering men också på en tavla och ett kort jag gjort nu i all detta renoveringsstök haha.. Snart kommer det att bli mera av den varan....
Ha en underbar dag alla som kikar förbi!!
Kram på er!!!

Inga kommentarer: