torsdag 3 december 2009

Jul jul strålande jul....

Julen är verkligen underbar, bland det bästa som finns faktiskt, om jag får säga vad jag tycker=) å de får jag ju såklart, det är ju min blogg haha
Här hade vi lite pysselstuga i helgen alla fall *ler* då får det var saker överallt....
Har bl.a bundit lite kransar och fixat med adventsljusstaken, några bilder kommer här...





Detta var visst allt jag han skriva idag innan lillfisen vaknade, hör allt hur han ligger tjatar i sin säng! Ha en bra dag alla!
Hinner ju förhoppningsvis uppdatera några fler gånger här under jul då mer pyssel kommer att göras... Har bl.a påbörjat en ljuskrona och gjort klart ett kort...
Den som väntar på nåt gott...

Kram på er!

2 kommentarer:

Majja sa...

Helt fantastiskt fina kransar verkligen..

Magdalena sa...

Åh så fint! :) Glad tredje advent på er!
Kram Magg