tisdag 13 oktober 2009

Kort kort kort!

Sådär ja=)

Nu kunde jag äntligen lägga ut lite bilder på ett av mina senaste projekt...
Detta är ett kort som jag kämpade med att få färdigt till Teus namngivning, fadderbevis till hans faddrar Lena och Helena .

Tänkte jag skulle skriva å berätta lite mer en annan dag, tiden är knapp nuför tiden =)
Här kommer i alla fall lite bilder på hur fadderbeviset blev =)


Sett framifrån

Några detaljbilder








Sett bakifrån

Ha en bra dag alla !
Puss å kram

3 kommentarer:

Magdalena sa...

Vilket fantastiskt kort! Du och Helena är så himla duktiga! Önskar jag hade hälften i mig... Ska ni ner till scrapmässan i helgen tro?
Kram Magg

Magdalena sa...

:) Jo, blev indragen i pysselsvängen för några månader sedan. Så FANTASTISKT kul, men svårt... :) Hade vart jättekul att ses! Vi kan ju ta oss uppåt borås också om det passar bättre nån dag.
Och jo, mässa till helgen, på eriksberg. http://www.stampelochscrapmassan.se/
Jag ska dit på lördag, tror inte jag hinner dit på söndag också...men vi får se. ;)
Krama familjen!

Lina sa...

Tusen tack!! :) Är du intresserad av att beställa ett är det bara att hojta till!

Guuuud så fint kort!! Verkligen supersnyggt :D

Hoppas du haft en skön lördag? kram Lina